REKLAMACJA Z TYTUŁU GWARANCJI

Aby zapewnić Państwu jak najlepszą opiekę posprzedażową, rozwinęliśmy sieć blisko 100 punktów serwisowych w całym kraju. Dzięki temu, dokonując zakupu naszych towarów, mają Państwo pewność, iż w razie nawet najdrobniejszych problemów, zawsze służymy szybką oraz fachową pomocą.

Lista punktów serwisowych dla produktów marki LOGE znajduje się TUTAJ

Lista punktów serwisowych dla produktów marki KERRA znajduje się TUTAJ

W przypadku konieczności zgłoszenia reklamacji z tytułu gwarancji, zachęcamy do skorzystania z internetowego formularza, znajdującego się poniżej:

  • max. 5 zdjęć
    Drop files here or
  • REGULAMIN

    1. 1. Serwis centralny pracuje od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 8:00 – 16:00. Kontakt z serwisem centralnym możliwy jest wyłącznie w godzinach pracy.
    2. 2. Serwisy terenowe pracują od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 – 18:00. Reklamacje realizowane są wyłącznie w godzinach pracy serwisu.
    3. 3. W trakcie wizyty serwisu koniecznie należy okazać wypełnioną kartę gwarancyjną i dowód zakupu na żądanie serwisanta.
    4. 4. W przypadku podania niekompletnych/nieprawidłowych danych okres realizacji zgłoszenia może się przedłużyć.
    5. 5. Zgłoszenia są realizowane wyłącznie zgodnie z warunkami gwarancji dołączonej do produktu. Zgodnie z obowiązującym stanem prawnym firma Novoterm może rozpatrywać jedynie zgłoszenia z tytułu gwarancji.
  • "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu zgłoszeniowym w zakresie niezbędnym do rozpatrzenia reklamacji przez Novoterm sp. z o.o. zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych" ( tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)
X

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostając na niej wyrażasz na to zgodę.
Więcej o plikach cookies